Panevėžys jau ketvirtas Lietuvos miestas, kuriame veiks ši darnų judumą skatinanti paslauga. Tokie bilietai jau veikia Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Iki šiol traukinių keleiviai nupirko 72 tūkst. jungtinių bilietų, daugiausia jungtinių bilietų perka vilniečiai ir sostinės svečiai.
Panevėžio miesto viešojo transporto bilietą bus galima įsigyti perkant traukinio bilietus ltglink.lt arba mobiliojoje programėlėje, jungtinį bilietą pasirenkant kaip paslaugą.
„Traukinių ir kitų susisiekimo priemonių integracija yra vienas svarbiausių mūsų strateginių tikslų, kuris paskatins žmones dažniau persėsti į žalesnį susisiekimą užtikrinančius traukinius. Visoje žaliojo susitarimo tikslų siekiančioje Europoje susisiekimui geležinkeliais teikiamas vis didesnis vaidmuo. Siekiame pasiūlyti mūsų keleiviams keliauti kuo patogiau: traukiniautojui nereikės išlipus iš traukinio ieškoti, kur įsigyti viešojo transporto bilietą, jis be rūpesčių galės tęsti kelionę pasirinktu autobusų maršrutu Panevėžio mieste. Ateityje planuojame į bilietų pardavimo sistemą integruoti dar daugiau Lietuvos miestų bei judumo partnerių“, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Įsigytas vienkartinis miesto viešojo transporto bilietas bus susietas su traukinio bilietu ir pradės galioti, kai jo QR kodas bus nuskanuotas autobuso komposteryje. Pažymėjus šį bilietą, keleivis turės galimybę per 30 minučių persėsti į kitą autobusą ir tęsti kelionę iki maršruto pabaigos.
„Skatinant darnų judumą Panevėžyje siekiame, kad ne tik miesto gyventojai, bet ir miesto svečiai turėtų patogias sąlygas keliauti po miestą darniau, todėl jungtiniai viešojo transporto ir traukinių bilietai yra puiki priemonė šiam tikslui įgyvendinti“, – sako Giedrius Šileika, VšĮ „Panevėžio keleivinis transportas“ direktorius.
Traukiniuose ir Panevėžio miesto autobusuose bus taikomos įprastai galiojančios lengvatos, siekiančios 50 ar 80 procentų. Jomis pasinaudoti gali keleiviai, kuriems jos taikomos įstatymų numatyta tvarka.
Dar šiemet, kai bus atnaujintas traukinių tvarkaraštis, Panevėžio gyventojai turės daugiau galimybių pasiekti didžiuosius Lietuvos miestus ir Latvijos sostinę – galės patogiau persėsti Šiaulių ir Radviliškio stotyse ir kelionę tęsti į Vilnių, Kauną, Klaipėdą bei Rygą. Matant aktyvų judėjimą tarp Panevėžio ir Klaipėdos ir, atsižvelgus į keleivių pageidavimus, naujajame metiniame traukinių tvarkaraštyje suplanuoti patogūs persėdimai Šiauliuose. Planuojama, kad maršrutai Panevėžys–Mažeikiai–Panevėžys ir Vilnius–Klaipėda–Vilnius bus suderinti ne mažiau nei 2 kartus per dieną kiekviena kryptimi populiariausiais laikais.
Komentuoti